dimecres, 24 de setembre del 2014

L'estiu de la meva vida.

                                                   

 El primer dia de estiu el vaig passar en Maria Bartoll , vam anar a la platja després vam anar al pingüins i després a casa uns amics , vam estar una estona i després la vaig acompanyar a sa casa.Va ser un dia increïble  Este estiu ha sigut el millor de la meva vida, perquè he fet moltes coses i m'ho he passat genial. He fet moltes coses com per exemple: anar  a la platja, fer acampades,
anar al cinema , fer esport , anar de festa amb els amics etc..
He fet molts amics .. He anat de concert fins a Barcelona per a vore el meu grup favorit de música , es diu One Direction, me ho vaig pasar molt be i vaig moltes amigues, eres totes molt simpàtiques . He passat tot el estiu en la meua millor amiga ,que viu prop de ma casa. 

En estiu tinc una casa prop de la platja , m'agradaria  poder haver anat a Port Aventura , Málaga que ahi es on va pasar el estiu Maria Giner, que ella va anar a molts puestos. També vaig anar de acampada una setmana en uns amics del Grao i en uns altres amics que viuen per a on jo visc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada